sadece kar mı var havada?

dün gece ( bu sabah ) kalktım ve dışarı baktım. gördüğüm şey beni korkutmuştu. bu kadar mı kar tipi olur yav :) sokaklarda kimse yoktu, hoş bir manzaraydı. insan böyle durumlarda hayatı sevdiğini mi anlıyor ne benim içimi ani bir mutluluk kapladı sıcak evde camdan bakıp da ani serinliğin verdiği ürpertiyi hissetmek çok hoştu. tabii ki o havada dışarıda kalanlar için hayat en kötü yüzünü gösteriyordu ya da başka yerde bu karı görüp de getirdiği soğuktan nefret eden insanlar evlerinde zor şartlardaydı, şüphesiz benden çok daha mutlu insanlar da vardı o sırada. çok farklı hayatlar çok farklı duygular vardı havada, kafamın içinde. bunları düşünerek uyumuşum.

  1. Comment by mehmet livvarcin on 11:01  

    her bir kar tanesinin düştüğü her noktada ayrı bir hikaye var, milyarlarca kar tanesi, milyarlarca hikaye. bu lapa lapa yağdığında. bir de tipili yağması vardır ki ne sen çıkabilirsin işin içinden ne de ben :)