bayram mesajı :)

bu yazıyı okuyan okumayan herkese iyi bayramlar :)
bayram günleri sabah erken kalkmak şart tabii ki, ama artık bayram değil de tatili düşünen insanlar olduğumuz için, bayram ziyareti bir zevkten ziyade bir yükümlülük oldu artık, yani bitse de gitsek havası daha bir hakim oluyor.( küçükken gidip akrabaları ziyaret etmek için bir şevk bir istek duyardık ama biz büyüdük ve kirlendi dünya :P artık büyüdüğümüz için her fırsatta dinlenmeyi, tatili düşünüyoruz ) büyükler otursun konuşsun kendi aralarında, küçükler de çıksın gezsin dolaşsın :) ama işte tatil tarafı daha ağır bastığından otursun evde yatsın dinlensin, dvd veya vcd alıp izlesin bunlar yeni bayram düzeninin vazgeçilmezleri artık :) ben de bunu yapmak istiyorum, tam da finaller öncesi esaslı bir dinlenmeyi hakediyorum, ama bayram ziyaretlerini de engelleyecek kadar da gözüm dönmedi daha :) zaten sokaklar kan gölü olmuş, çıkıp da dışarı onları görünce sinirleniyor insan. dün bir kan şelalesi ( abartı değil o kadar deli akıyordu yokuş aşağı kanlar ) görünce zaten bayram bitiyor insanın içinde, madem birşey yapacaksın bari doğru düzgün yap da sevabını al, bu şekilde vahşetten öte değil yapılanlar. zaten her bayram konuşulan şeyler bunlar, düzelmez gözüyle baktığımız günlük yaşantımıza yer etmiş olaylar.
yine de bayramın birleştirici yanını da unutmayalım. liseden arkadaşlarla yine bir araya geliyoruz bayramlarda insanın dostlarıyla güzel vakit geçirmesinin tadı da farklı oluyor. yine bir halı saha maçı yaptık ama bu seferki maç buz gibi havada sağanak yağış altında norveç liginden bir maçı andıyordu. sağ arka kaburgalarımın acısına rağmen çıktığım maç ( yav ben çok seviyorum bu futbolu :) ) deli bir maç oldu yav. gerçi tüm maç boyunca oky ile benim aklımız telefonlarımızdaydı. çünkü oky soyunma odalarının güvenli olmadığına kanaat getirdi ve telefonunu montuyla beraber yanına almıştı ben de sürü psikolojisiyle ona uydum ve telefonları aynı yere koyduk ama tüm maç boyuna üstüne yağmur yağan adeta havuza düşmüş etkisine maruz kalan montun içinden telefonlar nasıl sağ çıktı bu bir mucizeydi :) maçı değerlendirirsek tipik bir eray gibi oynadım sadece golde var olan bir insan :) yav yok işte yeteneğim( şuna çok koşamıyorum desek daha doğru olacak :) ) sadece gol atabiliyorum o da fırsatçılıkla :)) ama en az 8 tane attım :)