kar başladı :))))

saat 4:36 ( tam bunu yazarken 37 oldu :) ) bu saatte ne işim var ayakta ben de bilmiyorum, bunu da neden buraya yazıyorum ayrı bir tartışma konusu tabii ki :) ama aklıma gelen ilk şey camdan bakmak oldu. şüphelerim vardı acaba kar yağıyor mu, yoksa tüm bunlar meteorolojinin balon haberimiydi diye ama şimdi camdan bakınca yağan karı gördüm ve hatta dayanamayıp camı açınca da deli gibi soğuk rüzgarı heryerimde hissettim ve dedim ki " evet bugün yaşadıklarım hayal değilmiş " acaba tüm bunlar hayal mi? diye düşünmedim de değil, çünkü herşey anormal güzel olmuştu dize kadar kar yağdığı vakit bile okula gitmiştik ama şimdi tek kar tanesi düşmeden tatil oldu okul ve ben pazartesi günü iki dersten kalmaktan kurtuldum diyebilirim :)
şimdi kar çok tatlı yağıyor, uyumak zorunda hissetmesem kendimi oturup saatlerce cam kenarında izleyebilirim kar yağışını. yağmuru çok severim ama kar çok ayrı benim için :) heryeri bambaşka bir hale sokuyor bembeyaz örtü ile tüm çirkinlikleri örtüyor, keşke hep kar yağsa ( yok artık abarttım iyice :) git kutba yerleş kardeşim denebilir bana da :P ) tabii ki her mevsim güzel hepsinin ayrı bir tatlılığı var. ama şu an kar yağıyor bunları konuşup zaten kısıtlı süre yağan kar yağışını kaçırmaya gerek yok :) sibirya halkına bu kar yağışından dolayı tebriği bir borç bilirim :)

  1. Comment by oky on 08:53  

    istanbul üniversitesini tatil eden zihniyeti yolda görürsem pataküte dalıcam. ne yapıcam ben şimdi 3 gün boyunca evde, hoş çalışılması gereken bi ton sayfa var ama ben okula gitmek istiyordum. biz ne karlar atlattık da okulumuz tatil olmamıştı şimdi ne bu ya, basın büyütüyor olayı kardeşim!