Undeleted Scene

Hayatım boyunca tattığım en güzel şarap, onun dudaklarından gelen içine aşk ve vişne tadı karışmış olandı. Bir insanda gördüğüm en güzel şey, yüzünde mutluluğun verdiği gülümseme ve gözlerindeki ışıltıydı. En güzel koku, yağmurdan ıslanmış saçlarını kurularken sağa sola savrulan, her yaklaştığımda başka bir dünyanın içindeymişim gibi kaybolduğum saçlarındaydı. Yüzündeki, o gülümsemeyle elindeki şarabı yudumlayan, dudaklarındaki vişne tadıyla sevdiğim kadın hemen yanıbaşımdaydı. Dokunuşuyla, görüntüsüyle, kokusuyla, hissettirdikleriyle herşeyiyle kalbimi okşuyordu. Bana korkusuzca kendimi gösteriyordu. Kimsede tadamadığım bu hisle herşeyden, herkesten farklıydı. Silinmeyen bir sahneydi bu. Sevgiye kendimi çok kaptırmama ne denirse densin "insanın gözünde tanrı hayatta korktuğu ve saygı duyduğu şeylerin kişiliklerinin toplamıdır" sözünü bi kenara yazdığımı gördüğünde dediği gibi ben garip bir insandım. Şimdi ne mesafe ne zorluk hepsini görmezden gelip sadece o sahneleri tekrar yaşayabilmek için beklerken aslında en çok beklediğim şey bir sabah uyanıp herşeye tamamen inandığı an. O an geldiğinde ben de orda olmak için neler veririm bilemezsin.

  1. Comment by ashkar on 01:02  

    aşka aşık insan...
    beklemek güzeldir, sonunda aşkı bulacağını bilmenin güzelliğidir belkide beklemekdeki güzellik...

  2. Comment by Hanife on 23:36  

    yazıyla ilgili alakasız bir yorum olsa da bu yorumu yazmak istiyorum;

    blogunuz pek bi güzel olmuş Eroy Bey,güle güle kullanınız=)

  3. Comment by eroy on 02:50  

    >ashkar
    insan hep bir anlık güzelliği bekliyor. Anlık bir patlama. O an'ı.

    >hanife
    teşekkür ederim efendim :)

  4. Comment by Yeditepe İstanbul on 19:18  

    Güzelsiniz...

  5. Comment by eroy on 22:29  

    teşekkürler dostum..