eroy' la birgün. aslında hergün gibi

günaydın blog. naber? ben de eh işte diyeyim. feci yoruluyorum ben ya. hergün sabah 7-8 gibi kalkıyorum hidromobil atölyesine gidiyorum. perpa bize sponsor oldu hidromobil 07 yarışı için (onunla ilgili anlatacaklarım var bi zamanım olsa da anlatsam keşke) bize atölye verdiler orada hergün oranın boyanması, elektrik tesisatı, bakım - onarım,.. gibi bi sürü yorucu işi için oraya gidiyorum. oradaki ustalara ne yapması gerektiğini filan anlatıyorum. sabahtan akşama kadar ayaktayım ve eve geldiğimde parmağımı bile kıpırdatacak halim olmuyor.
evdekiler hala sevgilimden ayrıldığım için moralim bozuk sanıyor ve o yüzden böyle durgun ve halsiz olduğumu sanıyorlar ki haklılar aslında ama yorgun olan kaslarım değil, beynim. düşünmeden duramıyorum neden böyle olduğunu. üzülmekten başka birşey yapamıyorum.
aslında yapabiliyorum ya. swan yapabiliyorum :) swan nedir? nasıl yapılır diye merak ediyorsanız ben size anlatayım. swan "kuğu" demek. kağıttan kuğu nasıl yapılır? iyi biliyorum :) prison break günlerimden kalma bi yetenek. yani bir nevi hapisane günlerimden :P eğer elindeki kuğuya bakıp beni düşünüyorsan burdan bana ulaşabilirsin tekrar buradan ;)
aslında hepimiz birbirimize o kadar yakınız ama istediğimizde bir o kadar da uzak kılabiliyoruz birbirimizi. ama tekrar görüşürüz umarım dediğimde ben çok ciddiydim.
yorgunum ve yapacak bir sürü işim var. bugün son bir gayretle herşeyi toparlaycağımı düşünüyorum. haydi ben.. yapacak çok işim var.. kahve koyayım kendime şimdi sonra da güzel müziklerle yapayım herşeyi. milla jojovich - mezinka çok seviyorum bu şarkıyı bana sebepsiz bi mutluluk veriyor. aşık olmak gibi bişey bu şarkı dinlemek :) ben her akşam aşağıdaki kedicik gibi düşünüyorum. bir sürü şey düşünüyorum. bazen ne düşündüğümü bile anlayamıyorum ama düşünüyorum işte.


  1. Comment by Adsız on 13:23  

    o kedi gibi masum bakıp, o kedi gibi nankör olmamaktadır marifet ..
    aşkta da yaşamda da kalbini, bünyeni, ve beynini o bilinmez boşluğa atmassan, yorgunluğu ve riski göze almassan diğerlerinden ne farkın kalır ki ?

  2. Comment by Adsız on 13:24  

    ve o ve'nin önündeki virgülü s.. et !

  3. Comment by Sonne on 21:55  

    En güzeli calismak, yorulmak eve gelip birsey düsünemeden yorgunluktan uyumak bos zamanlarda da hobilerle oyalanmak...
    cok iyi gelir, kendimden biliyorum...:)
    sunny

  4. Comment by oky on 23:35  

    "hapishane günlerimden" :)

  5. Comment by Adsız on 00:41  

    o yorgun beynini ne yapsak ta dinlendirsek be eroyum.sakın ölünce dinlenirsin eroy falan deme cok pis döverim.
    sabah uyan goldfinger - walkin in the dark dinle.cok bangır bangır ama süper.gelirsin kendine :))

  6. Comment by eroy on 07:22  

    >23 lebron
    zaten aşkın en büyük zevki bize verdiği acı sanırım.

    >sunny
    evet haklısın :) ben de uzun zamandır yapmak isteyip de yapamadığım bir sürü şey yapıyorum artık. hepsini anlatıcam yakında ;P

    >oky
    ama aynen öyleydi abi sabah akşam prison break izleyince bi mahkum moduna giriyor insan ;P

    >january
    saol kuzum ya :) en iyi dinlenme başka şeyleri düşünerek olacak sanırım. şarkıyı da dinliyim hemen ;)