vizeee gelir hoşgeliiir, kağıtları boşveriirr veri veri ver bize not ver bize :P

bir cümlede kullanılmış en anlamsız ve zorlama şarkı sözü denememi de yaptım ya helal olsun :)
aha da şu an bu mesajı yazdıktan sonra da oturup çalışmazsam, halim duman :) ama bırakamıyorum ki yazmayı canım ders çalışmak istemiyo :) bak hala yazmaya çalışıyorum işin kötü yanı da aklıma bişey gelmiyo yazıcak. hmm ne yazsam? ama aklım vizelerde yav ne zaman bitecek bu okul :) aslında hiç bitmesini istemiyorum... saçımın ön tarafları da bi türlü uzamıyo ona sinirim zati :) onu da kafama takıyorum ( dert bir değil ki :P ) bu arada yanlızlık da biraz canımı sıkmaya başlamadı değil ehehehe bak kaç haftadır oky ile de risk oynayamıyoruz o da aklıma takılanlar listesinde yer etti yav amma da dertliymişim :)
neyse bunlar klasik vize haftası öncesi sendromları, bi oturayım bakayım ne olucak :))