tarih dersine giriş: konu1 avrupa hunları :)

karadeniz'in kuzeyinden, romanya ve bulgaristan üzerinden önce yunanistan'a ulaştım selanik'i ele geçirdim. ardından daha da güneye, atina'ya indim. mali durumumu iyice bozulmuştu ve giderek ordum da küçülmeye başlamıştı bizans'ın saldırıları da giderek artıyordu. bir anda iki şehri de kaybettim ve bir avuç ordum kaldı geriye ama askeri deha örneği :) ile iki şehri de geri aldım. efes'i de alarak anadolu'ya ilk adımımı attım. ticareti geliştirmek için girit'i aldım batı roma ile ticarete başladım. bozulan mali durumum bir anda düzeldi ve hız kesmeden istanbul'a yöneldim beklediğimden çok daha az bir direnişle istanbul'u aldım. anadolu'da bütünlüğü sağladım ordan kudüs'e ve sonrasında kahire'ye kadar tüm kıyı şehirleri ele geçirerek ekonomimi daha da güçlendirdim. bu noktaya kadar karşıma çıkan tüm orduları yendim, savaştan kaçmalarına bile izin vermedim. ele geçirdiğim tüm şehirleri yağmaladım halkı kılıçtan geçirdim. bizzat katıldığım 1 savaş hariç hepsini kazandım. şimdi tek hedefim kaldı: roma... eşi benzeri görülmemiş bir savaş için hazırlıklara başladım.
evet yukarıda yazanlar büyük türk büyüklerinden bumin kağan'a veya atilla'ya filan ait değil eroy'a ait :) tüm bunları yapmak koca bir haftasonumu yedi ve bugün girdiğim sınavda bana hiçbir şey kazandırmadı :P aksine doğru dürüst de çalışamadım :)) ama hunların neler yapabileceğini dünyaya gösterdim :)) :P

  1. Comment by Adsız on 23:48  

    Of of of! Ben de Medieval Total War ve Shogun Total War maceralarımı anlatayım bari boş bir vaktimde. Hatta bunları TOTAL WAR ANILARI adlı kitabımda toplayayım :)

  2. Comment by eroy on 23:52  

    her büyük savaşçının arkasında kalıcı bir eser bırakması gerekir :))
    böylece gelecek nesildeki savaşçılar onu örnek alabilsin :P

  3. Comment by oky on 00:31  

    dünya türk olsun!

  4. Comment by eroy on 00:42  

    aaa ne demek abi ayıpsın sen yeterki yapabileceğim birşey iste :)
    o zaman tüm dünyayı ele geçireyim en sona roma kalsın :)
    bak şimdi oyun bikaç gün daha uzayacak :)