bir ben var benden içerü

hep sanat tarihi okumak istemişimdir. ama fransa veya italya'da okumak isterim. veya iklim bilimci olmak da beni mutlu ederdi. jeolog olup dünyanın olmadık yerlerinde taşları incelemek veya arkeolog olup tarihi araştırmalar yapmayı da bir o kadar isterim. veya çok büyük laboratuarlarda ilginç deneyler yapabilmeyi ( konusu ne olursa olsun :P )
bunlardan sadece birini yapmak da yetmeyebilir, ikisini üçünü birarada yapsam aslında daha da mutlu olurum. uyumayı çok seviyorum, geceleri uğraşacak bir meşgale bulursam 2-3 gün uyumadan oturabilirim ( ve sanırım bu kafein beni en sonunda delirtecek :P )
hergün boşa geçiyor gibi bir his var içimde bi türlü o gün yaptıklarımdan tatmin olamıyorum, daha fazla ne yapabilirim diye düşünmekten kendimi alamıyorum. ama asla bir konu üzerine de yoğunlaşamıyorum. ( kafein diyorum, beni hiperaktif yaptı diyorum :P )
ne yaparsam yapayım içimde hep birşey eksik kalıyor diye bir his var, işte onu yok edemiyorum ve bu beni çok rahatsız ediyor... ne kadar çok şeyle uğraşırsam o kadar az duyuyorum bu hissi ne kadar çok yorulursam o kadar çok uyuyabiliyorum o kadar çok rüya görebiliyorum, hayallerime yakın oluyorum o zaman ( uyumanın en sevdiğim yanı :) )