hayatımın en berbat 2 gününü geçirdim, üçüncüsü de kapıda ne yapsam diye oturup düşünmekten başka birşey gelmiyor elimden. bazen acaba baştan beri hatalı olduğum yer neresi diyorum. gittiğin yolun doğru olup olmadığını yola çıktıktan sonra düşünüyorsan, işte o andan itibaren artık yanlış yoldasın. ama böyle olmamalı bu kadar düşmemeliyim. belki de çoktandır düştüğüm yerde yatıyorum, ama bir türlü kalkamıyorum, çünkü üstümdeki ağırlık çok fazla, giderek artan bir ağırlık, kaldırabileceğimi reddettiğimden beri gittikçe ağırlaşan birşey bu. dışarıya karşı güler yüzlü olup içinde karanlık dünyanda yaşamak zor.
mutlu olmak için, güçlü olabilmek için bir neden lazım. neden'imi arıyorum...

  1. Comment by oky on 14:49  

    noldu lem? senin risk'in gelmiş ;)

  2. Comment by Adsız on 18:10  

    Sana aradığın nedeni ben sunuyorum ya Eray. Bak mesela bu cumartesi saat 10.00'da KMPAŞA Toplum Merkezi'nde o nedene geleceksin yine :)

  3. Comment by eroy on 00:17  

    ehehehe oky baktın güçsüz düşmüşüm ( herşeyin üstüne bi de grip oldum, oldu mu tam oluyo herşey :)) ) yenmek için fırsat kolluyon de mi :P ama hakkatten bi risk iyi gider şimdi :)

  4. Comment by eroy on 00:19  

    sağol kınaycım ;) geleceğimi biliyosun zaten. cmts görüşürüz..