ışık ışıık ışııııııııık :P



benim bu odamdaki avize ile sorunlarım hiç bitmeyecek galiba. geçen gün bi torba ampul alıp aramızda geçici bir barış sağlamıştık. ama sanırım avize benden gizli planlarını yürütmüş :P meğer içten içe kabloları yanıyomuş. benim gibi elektrik mühendisine yapılır mı yav :) diye düşünürken tüm ampuller patladı ve karanlık bir gece geçirdim. zerre kadar ışık yok oda da karşı tarafta dev bir sokak ışığı var o, odada ışık yanmasa bile feci bir aydınlık sağlayabiliyordu, ama işte aksilik geldi mi üstüste geliyor oda söndü kaç gündür yanmıyo. ben de avizeyi tamire götürdüğümüz için tek bir ampulle idare ediyorum, ne şartlarda yazıyorum yav :P şimdi avize tamir oldu ama bu sefer onu oraya kim takacak muabbeti oldu ben mühendisim dedim bööle işlerle uğraşmam :P ( uğraşmak istesem de yapamam hoş :) ) bööle nereye kadar devam bakalım görelim öğrenelim ( trt de çocuk programı ismi gibi oldu ama :) )