sınava hazırlık..... bölüm 1

birinci çıt, ikinci çıt uç artık iyice dışarı çıkmıştı, yazılamayacak kadar uzun boyuttaydı, ve üçüncü çıt sesi için kaleme basınca derin bir sessizlik ve konsantrasyon içinde kalemin uç boyunu ayarlamaya koyuldum. uçlu kalemlere oldum olası bir bağımlılığım var kurşun kalemle yazarken çıkan ses beynimde sinir fırtınalarına sebep oluyor :P uçlu kalem kullanırken dikkat edilmesi gereken en önemli nokta ucun ne kadarlık bölümünün dışarıda kalacağıdır. dışarıda kalan ucu fazla olan kalemle yazarken hep o ucun kırılıp, fırlyayıp gözüme gireceği korkusu içimi kemirir :)) kalemin dışında kalan uç miktarı yazı hızını etkileyen saha dışı ( sanki saha içi faktörler var da :P ) faktörlerin başında geliyor optimum uzunluktaki bir uç sayesinde yazan kişi ucun kırılma korkusu olmadan güven içinde yazabiliyor, ve yazdığı yazıdan daha çok verim alınabiliyor. uç ne çok uzun ne çok kısa olmalı çok kısa olunca da bu sefer kalemin metal ucu deftere değiyor ve benim kafamda kurşun kalem etkisi yapıyor :) ama güzel bir kalemle yazı yazmak benim için çok zevkli bişey ( böyle bir zevk olur mu, saçma ama saplantı işte :P )
kalemin ucunu nihayet ayarlamıştım, sıradaki adım ders notlarını bulup çalışmaya başlamaktı. ders notları konusunda aşırı mükemmeliyetçi bağnaz biriyim :) illa ki herşey tam olmalı ki çalışmaya başlayayım eksik bişey çıkarsa tekrar dönemem çünkü bir şeyi iki kere okuyamamak gibi saçma bir alışkanlığım var ( öss ye hazırlanırken de öyleydi çözdüğüm soruyu asla kontrol etmeme gibi bir saplantım vardı, yanlış olduğunu bilsem de bi karar verdikten sonra geri dönemiyordum. sınav biter bitmez cevapları öğrenmek kaç doğru kaç yanlışım olduğunu hemen görmek isterdim :) ) ders notlarının yanısıra başka bir olmazsa olmazım da ders notlarının özetini bir kağıda not almak, sınavdan önce kopya yazmak gibi bi alışkanlık olmuş ( ki ben asla kopya çekemem heyecandan kalbimfilan durur, oky sağolsun okul yıllarında hep yardımcım olmuştur ;) ama başkasının kağıdına bakmak veya başkasına kendi kağıdımı göstermek bunlar benim basit şeyler ama o kopya kağıdı işine bi türlü alışamadım :) ) o da genelde sınava 1 saat kala sınavın ciddiyetinin farkına vardığım için o telaş silsilesi içinde bana çok lazım oluyor.
bu kadar hazırlıktan sonra ben nasıl olur da ders çalışabilirim ki illa bir aşamada sorun çıkar :) üstümde bi ölü toprağı var bi türlü atamıyorum işte, bi hava yakalayamadım bi türlü şöyle oturup çalışayım. konsantrasyon konusunda çok ciddi bir problemim var, kolay unutur oldum ( balık yemem lazım biraz :P ) sadece bir şey üzerine asla odaklanamıyorum illa ki yanında bir kaç şeyle daha uğraşmam lazım ama öyle olunca da dikkatim kolay dağılıyo ( hepten bir kısır döngü ) şu yazıyı yazarken bile acaba halı saha maçı yapsak nasıl olur, rome total war da nasıl bi strateji uygulasam, diye düşünürken ahan da yazı çığrından çıktı :P
acaba bi doktora mı gitsem, desem benim böyle bir konsantrasyon problemim var, ya da gidip kurşun filan mı döktürsem bir hocaya gidip nazar duası filan mı okutsam? offf pazartesi sınav var ben neleri düşünüyorum :)

  1. Comment by Adsız on 23:56  

    Eraycığım Rome Total War'u bırak. Ben sana Medieval Total War vereyim :)
    Bu yazı üzerine değinilebilecek en son noktaya da temas etmiş oldum :)

  2. Comment by eroy on 15:15  

    hmmm olabilir bunlar bir seri zaten ama şimdi rome total war'ın devamı çıktı kavimler göçü zamanında geçen onu oynuyorum. hunları seçtim istanbul'u fethettim sırada roma var (ki ele geçirdiğim her yeri resmen yakıp yıkıyorum :)) ). Tanrının kırbacı eroyyy :P