situation abnormal

ne kadar zamandır böyleyim bilmiyorum ama hiçbirşey yapmamam artık giderek daha fazla canımı sıkıyor hiçbirşeye yeterince zaman ayıramıyorum birçok dostumu ihmal ediyorum ama bunların sebebi içimdeki herşey en başından düzenli ve eksiksiz olsun hissi bi yerde bi aksaklık olunca herşeyi silbaştan başlamam gerekmiş gibi geliyor bana ama tekrardan başlamak da zor geliyor, bundan nasıl kurtulacağım bilmiyorum ama böyle gitmemeli, herşeyde olduğu gibi bunda da bir son olmalı tekrar yaşama sevinci dolmalı içim... şu anki durumu tersine çevirecek bir mucize lazım

  1. Comment by Adsız on 00:42  

    ya su üstteki blogger butonunu nasil kaldirdin?? kac aydir ugrasiyorum bulamadim. komünitede vardi uygun görmemis moderator silmis :(

  2. Comment by eroy on 00:48  

    hepimiz bişeyler bekliyoruz hayattan, genelde beklediğimiz şey de mucize sanırım.

  3. Comment by Neo on 13:42  

    eroy valla bu durumu nasıl aşacağız ya. çünkü okurken aynı şeyleri yaşadığımı hissettim. aslında öyle bir süreç bile olmayabilir. birşeye atılırken içinden "ama önce şunu halletmeliyim, ama onu halletmeden önce de bunu halletmeliyim, evet evet yapmalıyım nihaho" dediğin oluyor mu?.. ve aslında hiç bişey yapmadan zamanın boşa geçtiğini düşünüp sinir oluyor musun?..
    böğ.. ne biçim iş be bu...