it's rainning men!... part 2

oleeeyyy yağmur yağıyor seller akıyoorr....
ben bu gazla yarın staja da gitmem bütün gün yağmur izlerim camdan (evin önü park, parkın arkası stat yağmur izlemek için herşey tamam görüş mesafesi çok :) ) şimşek ve yıldırımlar da olmazsa olmaz :) tüm dertleri unutuyor insan :)
tabii hemen back to 80s yapıp it's rainning men hallellujah it's rainning men, ... de dinlemedikten sonra yağmurun tadı azalır :)

  1. Comment by oky on 06:06  

    abi sizin evin camından var ya ne şimşek izlenir ha. yemin ediyorum daha önce öyle ideal bir gökyüzü manzarası görmedim ben.

    bu arada sitene gizli gizli reklamlar aldığın gözümüzden kaçmıyor =) settings kısmında bi yerde word verification diye bir seçenek var onu YES yap ki bu spamler gelmesin.

  2. Comment by ... on 19:13  

    arap kızıda baksın camdan tam olsun :))

  3. Comment by beton on 04:26  

    en büyük zevkim, iste o yildirim sesleriyle uyumak.

  4. Comment by eroy on 01:07  

    yağmur yağarken uyumak istiyorum artık :) gerçi okula gitmek eziyet oluyo yağmur yağdığında ama olsun katlanacaz artık :)