milla



kararımı verdim artık kendimi milla jovovich'e adıyorum (yakında sitesini de yapacam ) bir insan bu kadar mı güzel olur? ayrıca 10 parmağında 10 marifet.
belki bi gün yakından görme fırsatım bile olur (dağ fare doğurursa :P )
mükemmeliğin kadın şekline bürünmüş hali,... yaz yaz bitmez (ya da aklıma yazacak gizel bişey gelmiyo :P)

  1. Comment by Adsız on 21:17  

    Character studies a la carte
    Editor's Note: Here is a taste of our All You Can Eat blog. If you're hungry for more, visit http://extras.insidebayarea.com/blogs/allyoucaneat. This summer has overflowed with food and wine events -- events ...
    refinance

  2. Comment by Adsız on 21:17  

    Fans Boo Madonna and Husband After Snub
    Madonna, 47, wore a black sequined Roberta Cavalli tuxedo dress with her arm in a matching sling.
    Hi, Good program and easy to use. Like the colors.
    I have a california premium internet access services, site. It pretty much covers california premium internet access services, related stuff.

    If you have a chance look at it!

  3. Comment by oky on 06:04  

    olm sitene gizli gizli reklamlar mı alıyosun ne yapıyorsun? =)

  4. Comment by eroy on 01:09  

    valla galiba ben farkında olmadan gizli reklam anlaşması yaptım, bir anda coştular :)
    onların üzerini bööle kare kare kapatalım :P ekranda görünmesin :)