dın dın dın dın dı dın dındı dııın

gümbür gümbür "star wars duel of the fates" çalıyor, ardından da metallica'dan imperial march, Allah' ım ne oluyor bana? ogame yüzünden iyice alevlenen episode III ile zirveye çıkan star wars aşkım gece gece aniden kabardı :)
cumartesiyi pazara bağlayan geceler ogame de tam bir kıyamet :) tatil olduğu için herkes ayakta sabaha kadar savaş :P
neyse birden kendimi darth vader mışım gibi hissettim :) ama hayır ben karanlık tarafa geçmeyecem :) hayyıırrr!
işte günümüz gençliğinin içine düştüğü bataklardan birini konu alan bir yazı oldu yukarısı :) ben de nasıl kurtulacam şu ogame den bilmiyorum, gece gece kendimi kaptırıyorum bööle olur olmaz şeylere sonra da ben niye bu durumdayım diye hayıflanıyorum :)
neyse ben artık ogame'e döneyim :)) filolar ileriii....