güzel olunur da, bu kadar mı olunur?



bu kızı tanıyan, bi yerlerde görmüş arkadaşlarımız lütfen insanlık namına bana bildirsinler :)

  1. Comment by eroy on 01:11  

    kardeşim yazmayın reklamları bakın beni sert önlemler almaya sevketmeyin :P

  2. Comment by Adsız on 13:52  

    hıı ben oky nin blogunda görmüştüm. başka güzel pozları da vardı:)

  3. Comment by oky on 06:55  

    herif hem benim blogumdan çalıyor, hem de başka yerde görenler olduysa diye söze başlıyor =)

  4. Comment by eroy on 14:15  

    abi sana bişey diyemiyorum artık ilerle biraz yav :P
    zati msnden sen yolladın bu fotoyu bana ama sen de sonradan hatırlayamadın bu kızın fotolarının adresini.
    bi daha bak arşiv dosyalarına bulursan ilet bana :)

  5. Comment by Adsız on 19:22  

    I am gonna Kill you that is my sister ; yo mothafucka am gonna kick' your white ass !!!

    Dese birileri naparsın utanmıomusun la tanımadığın kızların resimlerini yayımlamaya

    Kunguz :P

  6. Comment by eroy on 20:30  

    puahahaha abi adam ööle ingilizce yazıyosa benim yazdıklarımı okuyup da nerden anlayacak :))
    bırak zaten kick'emez ass'i
    ehehehe
    abi keşke tanıyo olsam da yayınlamasam aaah ah :)

  7. Comment by eroy on 20:32  

    ama gmail'de baktım comment var diyo sadece ingilizce kısmı gözüküyo başta dedim:aha ben bittim :P
    sonra baktım ki kunguz kardeş yazmış :) bi rahatlama bi ferahlık bi kızgın kumlardan serin sulara atlama hissi :)

  8. Comment by Adsız on 15:45  

    eroy istersen şöyle bi kampanya yapalım:
    Ben Vahit! Bu kızı bulana veya getirene tam 100 Bin Lira.
    artık eski lira mı ytl mi verirsin sana kalmış :)
    -stacyer-

  9. Comment by Adsız on 22:57  

    Beyler bu aradığınız kişiyi gören olamaz. Zira kendisi dünyalı olamaz! Olsa olsa Mars'ta araştırma yapan araç çekmiştir bu fotoğrafı. Yada bir teleskoba takılmıştır! Eee, bu durumda herkes valizleri toplasın: MARSA GİDEN İLK KOLONİYE KATILIYORUZ!