Live 4 it! Haftanın Klibi


Arasıra bu tarafa bakıversen, hani bi de beni farkedebilsen... yeteeer... Bir dokunuş yeter... Özlem Tekin - Cinayet klibi ile bizimle beraber. Özlem Tekin ki Şebnem Ferah'ın yerine koyabileceğim tek insanlardan birisin.

Ah ben cinayet sebebiyim biliyorum. Bu kadar da megalomanlığın sınırı zorlanırken nasıl olur da hayata küsmenin en alt sınırında dolaşılır? Tabii ki bu da beni ben yapan birkaç milyon şeyden birisi. Ama bir öpücük herşeye yeter.. Hem neden tevazu göstermeyeyim..

Ama benim kadar sen de var.. Elini atıp beni alıversen.. Bir bakışın yeter :) Yaz da geldiği için pek bir mutluluk saçılır gibi etrafa. Lakin şimdi herkes eğlenirken ben bu fani şeylere vermek zorundayım kendimi. Zamanında başka fani şeylere verirsen kendini sonra böyle olursun iştee.. diye bir tez konusu daha.

Tevazu göstermek gerek.. Herkese iyi bir hafta diliyorum..


  1. Comment by betul on 03:48  

    naptın, aldın mı ehliyeti?
    bu arada eray'ın burnu büyümüş, artık yorumlara cevap vermiyormuş diyorlar ha, haberin olsun.

  2. Comment by eroy on 07:39  

    hıhım aldım ehliyet sonunda :)
    Yani keşke diyecem sebebi bu olsa :D tamam kötü bişey olurdu ama ona bile razıyım bu yorgunluğu hissetmemek için.
    çok sıkışık bir dönem geçiriyorum o yüzden hiç ilgi gösteremiyorum. affedin beni. biliyosunuz ki ben kötü biri değilim :) isteyerek olmuyor :)