Live 4 it! Haftanın Klibi




Live 4 it! Haftanın Klibi'nde bu hafta en büyük aşkım Şebnem Ferah - Can Kırıkları ile bizlerle. Ona benzerdi sevdiğim ama sevdiğimi bilemedin.. Kişisel iletiler işte..

Ben canım kırıldı gerçekten. Tekrar birleştirmek zordu. Birleştirirken birkaç kez daha kırdım. Elimde tutamadım. Çatlakları görünmesin diye elimden geldiğince özenli çalıştım. Kırışıklık giderici kremler, ya da saçların kırıklarını aldırmak gibi kalp kırıklarını yokeden bir yol, yöntem olsa. Sevince bir anda yenileniyor ama kalp o bir mucize işte..

Tüm sorunların, işin, sorumluluğun, geçmişin, şu anın, geleceğin herşeyin arasında gerçekten tek başıma kaldım. Yanına gitmek istediğim ya da yanıma gelmesini istediğim.. hepsi ama hepsi birer hayal kırıklığından öte gitmiyor. Ama benim belki de gizli bir bildiğim var..

Asıl içimdeki o deniz.. Kırılmış can parçalarından bir deniz.. İçinde yüzerken her yerini kesen, acıtan..

Herkese iyi haftalar..

  1. Comment by Emir Bey on 21:35  

    şebnem ferah dünyanın en iyi seslerinden birisi yahu inanılmaz !

    bir konserine gidelim bilogırlarcana !

  2. Comment by deli mine on 23:53  

    herkes paramparça

    demir çok yoruldu mu kırılırmış.. onun gibi bir şey işte..

  3. Comment by Can on 09:58  

    mucizen gerçek olsun o zaman. depremler de çalmasın yanında.

  4. Comment by eroy on 07:49  

    >emir bey
    yahu ne güzel olur.. gidelim bir müsait zamanda. bi de şebnem benim evleeeen.. se keşke :)

    >deli mine
    herşey yorulur. en sert metal bile. bi de kırılamayacak şey de yok. ne kadar esnerse esnesin bir noktada herşey kırılır.
    öyle işte..

    >skullcan
    umarım..