yılsonu geliyor

3 gün olmuş yazmıyorum siteye, başıma bi iş geldiğini sanan arkadaşlar polisi aramadan ben yazımı yazayım :P 2005' in son günleri geldi çattı bu sefer bir yılın ne kadar çabuk geçtiğine şaşırmayacağım çünkü bir önceki 31 aralık gecesi " bu 31 aralığı referans noktası olarak alırsan, bir sonraki 31 aralık gelip çattığında yine zaman ne çabuk geçmiş diyeceksin ve bu yıl da neler kaçırdığını düşüneceksin, koca bir yılın ardından mutluluktan çok pişmanlık duyacaksın gel sen beni dinle bi sonraki yılbaşında bunları takma kafaya :P diye gaipten bir ses bunları bana sesli mesaj olarak bırakmıştı :) " artık farklı düşünmek lazım. ama geçen akşam ben bile kendime şaştım ilk defa olmayacağını bildiğim bişeyi zorlamaktansa, kendime yeni bir yol açmaya karar verdim. benim için önemli bir gün.
valla nedendir bilinmez içimde bir mutluluk var yine ( bi doktora gidicem en sonunda nedir bunun sebebi :P ) bu yıl neler yaptım neler değişti. "eroy2005 - bir yılın ardından" yazımı eğer üşenmezsem :P yazıcam. bir yılda neler değişmiş :)

  1. Comment by Adsız on 13:49  

    Eğer son bildiğim üzere bir kıza gönlüü kaptırmadıysan, hayatındaki en büyük değişikliğin aracısı ben oldum. Seni, topluma faydalı olabileceğin ve böylece başını gece aystığa rahat koyabileceğin bir derneğe yerleştirdim ve çok da güzel işler yapıyoruz :)
    Başkanınız konuştu :P
    Aslanım benim, kaplanım benim..
    (Bu gaz sana 1 sene yeter.)