hıııııııı huuuuu diye derin bir nefes alışverişi sonrasında, yazayım yazımı :) birçok şeyi bir arada yapmak zorundayım, arada sırada ( hergün diyelim ona :P ) şikayet etsem de. kaos işler hoşuma gidiyor. ama eğer bunu yapmak istiyorsam, şu anki durumumu değiştirmeliyim. ne yapmam gerektiğini bildiğim halde neden yapmadığımı anladığım gün hiçbir sorunum kalmayacak.
boş şeyler için zamanımı harcıyorum, bu da bana fazlasıyla zarar veriyor. dikkatimi bi türlü yapmam gereken şeyler üstüne yöneltemiyorum. ama bunun da bir sonu olmalı, çünkü zaman denen şey çok hızlı akıp gidiyo ve ben bunu hiç mi hiç sevmiyorum :)
eğer birşeyler başlayacaksa bu şu an olmalı, başlangıcı olan herşeyin bir de sonu varsa önce bunun başlangıcının olması gerek. ve o başlangıcın şu an olmaması için hiçbir sebep yok. evet sebep yok...

  1. Comment by Adsız on 23:27  

    Yarın Merve toplantıya gelemsin, be gösteririm sana başı - sonu!
    :)

  2. Comment by eroy on 00:23  

    gelicek abi merak etme sen ;)