yağmur

ya offf yağmur da yağamadı gitti, bi yağsa da biraz keyiflensem :) neyse bugün sabahtan akşama kadar film izleyip biraz kafa dinlemek için muhteşem bir gün. hava kapalı olunca gündüz film izlemek daha rahat oluyo. bu gibi durumlarda bir ikileme düşüyor insan acaba eski üçlemeleri mi tekrardan izlesem yoksa yepyeni üç film birden kuşağı mı yapsam diye.
aslında en güzeli sinemaya gitmek ama şimdi oky pendik'ten gelemez ( gelmeye çalışsa ertesi güne zor yetişir, yetişse bile eve nasıl döner, dönse bile sabah okula gidecek çocuk... off içim karardı neyse en iyisi hiç oky'yi rahatsız etmeyeyim :P ) kendi başıma gitsem çıkışta filmi kimle yorumlayacam :) en güzeli kendim evde izleyeyim.

  1. Comment by Adsız on 15:06  

    ohhh.burda ole bı hava var ki abi.gunluk guneslık kelımesı kıfayetsız kalır walla.t shırt le gezıyorum allah senı ınandırsın.neyse canım.senı yagmulu gunlerınle basa basa bırakaraktan,ben sevgilimle buluşmaya gıdıyorum.:P

  2. Comment by eroy on 15:13  

    ehehe abi beni de al yanınaaa :P neyse Allah'tan yağmurlu havaları seviyorum yoksa bu mesajın ardından bunalıma girerdim herhal :P
    tabi gezin siz, biz mühendis olduk, yüzlerce erkek bir arada toplama kampı gibi :P
    hadi bağalım git buluş, biz olamadık bari siz mesut olun kardeşim :P

  3. Comment by oky on 19:15  

    çağırdın da gelmedik mi abi ama haklısın haftasonları gelemem yalnız hafta içi hergün bana uyar. geneçe tereke celele kampanyası mart ayına kadar devam edicek sanırım bir ara film haftası gibi bir şey yapalım.