başlık yok! başka kapıya :P

yav ne yazsam ne yazsam diye düşünüyorum ama birşey aklıma gelmiyo ama içimde de yazmak için büyük bir istek var. hatta anlam veremediğim bir mutluluk ve heyecan topluluğu ( tamam bu sefer kesin kafayı oynattım ben :P ) bi deneme yapayım bakalım olacak mı:)

arrgghh! sol el yüzük, ve orta parmağım delicesine acıyor. aslında parmakların isimlerini ezbere bilmeme rağmen hangisi hangisidir hep karıştırırım :) yav sonuçta iki tane parmağım çok acıyor ve geçen hafta cumartesiden beridir acıyor ama ben bunu görmezden gelip üzerine bir sürü basket maçı yaptım. şükür ki sağ elimi kullanıyorum :) ama illa ki sol ele de top geliyor şu basketbol denen oyunda o zaman canımın acısından başlarım böyle oyuna ayakla oynasak olmaz mı? diye isyanımı dağlara haykırasım geliyor :P voleybol topuyla futbol oynamaya bayılırım, sanki voleybol için değil de futbol için tasarlanmış mübarek :) futbol topundan bile daha rahat oynanıyo. bu yazıyı yazarken de sol elimi kullanıyorum ve yine isyan ve dağlar aklıma geliyor :P yav ben neden kendime eziyet ediyorum gidip tv izleyeyim ahaha ne güzel bazen kafam harbi süper çalışıyor, hatta gidip film de alabilirim ( işte şimdi kendime hayran kaldım :) aynada kendimi görmeliyim, ah ben cinayet sebebiyim :))) )

ahaha ne güzel de yazdım oh be bu günü de kurtardım. yarın ne ola ne getire bakalım...