Welcome to the real world eroy..

Gün geldi ve ben artık çalışıyorum... Another Brick in the Wall misali.. İlginç geliyor kulağa. Edirne'ye gideceğim önümüzdeki 2 ay boyunca gurbet ellerden sizlere sesleneceğim. Gerçi gurbet eli olmuyor zira babamın memleketi olmasından ötürü. Neyse. Değişmek gerekliydi bu da iyi bir başlangıç.
Hiç gerçekle, gerçek olmayanı birbirine karıştırdığınız oldu mu? Elbette olmuştur. Dünden beridir bir şizofren havaya bürünmüş gibi aslında öyle demek yanlış olur. Neyin gerçek neyin hayal olduğunu karıştırdığınızı düşünün. Aslında hiç düşünmeyin sanırım kafayı yemek deyimini gerçek kıldım. Gerçekten ama Matrix'e bağlanmak mı yoksa Matrix'ten çıkmak mı ne desem bilmiyorum ama gerçekle hayali gerçekten birbirine karıştırıp, ikisi arasında seçim yapamadığımı görmek garip. Delirmiş olabilir miyim bilmiyorum :) Akli dengemi kaybetmiş olabilir miyim bilmiyorum ama gerçekten çok ilginç bir deneyim. Bir an tüm aklınızın sıfırlanması... Neyse bunu da yaşamadım demeyeyim. Gözümü kapatıp açsam .. welcome to the real world eroy!.. diyeceklerdi sanki. Tam anlatamıyorum ama ilginç bir deneyimdi. Neyse sistem normal haline geliyor gibi şimdilik. Tünelin sonudaki ışığı görüp geri geldim ama :)
Karıştııımm.. Değiştiiimm... Çok içtiiimm.. Geliyoruuumm.. Aslında gidiyorum...

  1. Comment by Can on 16:38  

    hayırlısı derler ya ondan olsun.

  2. Comment by Emir Bey on 17:33  

    hayırlı olsuuuuuun

  3. Comment by eroy on 17:47  

    >skullcan
    öyle olsun ;p

    >emir bey
    saolun beyim eksik olmayın ;) görüşemeyeceğiz uzunca bir süre. özleyeceğim valla.

  4. Comment by Püstüklü Mama on 17:49  

    Gelin gelin, Edirne güzeldir :)

  5. Comment by deli mine on 21:09  

    hayaller 2 şey olurlar ya gerçek ya hayal kırıklıgı.. bir baltaya sap olan hayallere biz gerçek diyoruz.. sap gibi ortada dolaşan hayallere de hayal kırıklıgı.. dikkat edesin kendine eroy.. ben de yakında o gerçek yaşamla tanışacagim.. ilk tanıştıgımda umursamadıgın olur ya birisini o adını söylerken sen başka şeyler düşünürsün hani.. öyle olsun istiyorum aslında ama pür dikkat 4 kulak dinleyecegim maalesef.. önemsemedigim şeyleri önemsemekten nefret ediyorum.. ama işte gerçek yaşam

    baş baş kuzum

  6. Comment by deli mine on 21:09  

    gitmeden görüşelim haber bekliyorum

  7. Comment by hanife on 23:14  

    hayırlı olsun Eroy Bey:))

  8. Comment by mayksisman on 16:37  

    bir hayırlı olsun da benden eroy deloy! :D

  9. Comment by Cansu on 12:31  

    eroy ıspanak yedi gücünü topladı geliyor:)) umarım istediğin gibi olur:D

  10. Comment by deli mine on 20:07  

    eroyu özledik değil mi???

  11. Comment by Adsız on 23:06  

    hayırlı, uğurlu olsun. yalnız baştan söyliyim, öğrencilik gibisi yok :)

  12. Comment by eroy on 00:41  

    Hepinize çok teşekkür ederim.. Dostların iyi dilekleri gibi yok hiçbir zaman..