Live 4 it! The beginning of the end..

kendini geliştirebilirsin, istediğin herşeyi yapabilirsin hayat senin, evren senin,.. vs. vs. gibi kişisel gelişimden dem vuran zavallı düşüncelerin bürüdüğü, ben herşeye tekrar dönücem hayatım süper olacak şeklinde düşünce bulutları ve nutukların hakim olduğu bir zaman değil.

end edited


kaybettiğin herşeyin değerini elindeyken öğrenemediğin zamanlar gibi. yağmurlu bir havada camdan dışarı bakıp üzülürken olduğun kadar düşünceli bir geri dönüş. aslında ben de seni seviyordum! gibi herşeyi geri almaya çalışan bir kucaklama. hayatta en sevdiklerini elinden alanla yüzleştiğindeki gibi nefret dolu. elinde yarım bir şişe ve izmarite dönmek üzere olan sigarayla görünebileceğin kadar cool ya da acınası. parasını almak için hadi bitir de gideyim diyen bir fahişe kadar da bıkkın. ama sadece bir anlık kıvılcımın peşinden pervasızca koşacak kadar da heyecan dolu. Live 4 it! unutulan herşeyi geri almak için hayata döndü. yalancı bir peygamber gibi boş vaatlerden kurtulup tanrıyı oynamanın o pis zevkiyle dolu.

İnternetin en güzel blogu olacak kadar iddialı :)

  1. Comment by Unknown on 23:24  

    Merhaba. Bloğunuz çok hoş,bir süredir yazılarınızı okumaktayım.Kendini bu şekilde serbest (ve genişçe:) ifade edenlere/edebilenlere hep imrenmişimdir(ve imrenmeye de devam edeceğim)Kendilerini belli etmeseler de kıyıda köşede kalmış okuyucularınızın olduğunu unutmayın,bunu hatırlayarak bloğunuzu yazın.
    Evet yazılarınızın devamını beklerim.

    -Ayrıca sizden bir ricam olacak tabi eğer mümkün olursa.Sanıyorum blog arkadaşınız oluyor(artık ne deniyor ona bilemiyorum da) önceden linklerinizde tilsimm.blogspot.com diye Tılsım adlı bir blog vardı yanda.Ben onu da sizin gibi severek takip ederdim ama çookkk uzun zamandır yazmıyor,kendisine bloğundaki mailden defalarca mail attım ama hiçç cvp gelmedi.Tanıyor olabileceğinizi düşndüm,enazından bağlantınız vardır diye yani.(ben tanımıyorum kendisini şahsen)Acaba neden yazmıyor bilir misiniz? yada bana kendisine ulaşabileceğim güncel bir email adresini verebilir misiniz?(kendisinie tabi sorun isterseniz önce)
    Yardımcı olduğunuz için çok teşekkür eder,böyle bir konuyu da araya sıkıştırdığım için ve rahatsız da ettiysem özür dilerim.
    Burdan cvp verebilirsiniz bana.yada gmailime de yazabilirsiniz.

    Saygılar
    Zeliha

  2. Comment by eroy on 21:39  

    çok teşekkürler :) bundan sonra daha fazlasını yazmaya çalışıcam kesinlikle.

    tılsım benim canım arkadaşımdır kendisi ulaşıcam hemen ona ama senin mail adresin görünmüyor :) o yüzden biz sana ulaşamayız. ilk gördüğünde bana mail atarsan ulaşabilirim ben de ;)

    bozkurteray@gmail.com

    görüşmek üzere :)